Internetový marketing - všeobecný přehled (SEO)
Kurz je především určený pro zaměstnance, kteří se ve firmě starají o reklamu, získávání nových zákazníků pomocí internetu a zvyšování efektivity prodeje a služeb. Kurz je vhodný i pro začínající webmastery a vedoucí pracovníky, kteří rozhodují o internetové marketingové strategii firmy a vedou projekty zaměřené na internetovou reklamu a propagaci.
Cílem tohoto školení je vytvořit ucelenou představu o tom, co marketing na internetu představuje, jaké možnosti pro společnost přináší a jak se dají tyto možnosti převést do úspěšně zrealizované kampaně
Kurz je zařazen v kategorii: |
Web → Tvorba webových stránek / aplikací → Internet marketing Ostatní |
Náročnost kurzu: začátečník
Délka kurzu: 1 den
Náplň kurzu:
- 1. Internetový marketing
- Možnosti reklamy na internetu
- Zaměření cílové skupiny a možnosti propagace
- Analýza konkurence na internetu a její vyhodnocení
- Rozbor klíčových slov
- 2. SEO optimalizace
- Úvod do problematiky SEO
- Optimalizace obsahu na webu, copywriting
- Optimalizace zdrojového kódu webu
- Zjišťování pozice ve vyhledávačích
- Registrace webu do katalogů a bodování zpětných odkazů
- 3. PPC reklama
- Úvod do PPC systémů a jejich využití
- Druhy PPC systémů, principy fungování
- Vytvoření a nastavení kampaně
- Vyhodnocování kampaně
- Praktická ukazká použití PPC reklamy na seznam.cz - sklik.cz
- 4. Google Analytics
- Úvod do Google Analytics
- Nastavení a implementace
- Základní funkce a práce s Google Analytics
- Vyhodnocování dat a nastavení konverzních cílů
Předpokládané znalosti: Znalost programování www stránek výhodou
V ceně kurzu je publikace v hodnotě: 400 Kč
.
Termíny kurzu:
Není vypsaný žádný termín.
Doporučené předchozí a návazné kurzy: