Úvod do systému managementu (IT) služeb (IS2)
Cílem kurzu je ilustrovat principy řízení společnosti zaměřené na poskytování služeb, jaké jsou vyplývající apely, potřebné strategie a cíle; porozumět základům koncepce systému managementu služeb, zajištění jejich úrovní a kvality; pochopit vztah mezi ITIL a systémem managementu služeb podle normy ISO/IEC 20000.
The course is included in the following category: |
Bezpečnost IT Ostatní |
Difficulty of the course: Advanced
Course duration: 2 days
Contents of the course:
- Cíle systému managementu služeb
- Přístup k řízení životního cyklu služeb
- Procesy v systému managementu služeb, které jak slouží ke kvalitnímu a efektivnímu poskytování / prodeji služeb
- Vztah mezi systémem managementu služeb pro oblast IT a ITIL
- Systém managementu služeb a jeho vztahy s projektovým managementem, se systémem managementu kvality a s managementem bezpečnosti informací
- Jak ve firmě zavést systém managementu služeb
Expected knowledge:
.Course dates: